Una de les maneres de mantenir als nostres clients informats de l’activitat de la nostra empresa és el butlletí electrònic. .
Les 8 recomanacions per optimitzar els teus butlletins.
- Període: No abusis del número d’enviaments mensuals, un butlletí mensual com a mínim i un de setmanal com a màxim.
- Sigues breu: Condensa la informació al màxim, els teus clients potser no tenen temps per llegir. Si fas servir una frase “ganxo” tindràs més lectors que voldran seguir llegint.
- Informa: El teu butlletí no és només per vendre, aprofita també per informar als teus clients. També el pots utilitzar per fer una enquesta o bé per convidar a nous esdeveniments.
- Vocabulari accessible: Utilitza un vocabulari proper pel teu butlletí, no utilitzis paraules tècniques.
- Contingut de qualitat: Envia coses que puguin ser interessants pels teus subscriptors, si envies informació que no els interessa és molt provable que es donin de baixa.
- Enllaç de baixa: A part de les obligacions legals (que no hi entrarem en aquest article), els seus subscriptors agrairan tenir un enllaç per donar-se de baixa dels butlletins.
- Fomentar les visites: Utilitza el butlletí per enviar visites a la teva web, els subscriptors han de poder ampliar la informació en cas de que ho considerin necessari. Inclou enllaços a les teves xarxes socials si les utilitzes!
- Edició: Que el teu butlletí es pugui llegir correctament és tant important com el contingut. Has d’utilitzar un format estàndard i amb un aspecte gràfic atractiu.
- Suport tècnic: Fes servir els recursos tècnics correctament. Utilitza HTML i maqueta el butlletí, destaca les parts importants, posiciona la informació correctament per destacar-ne la més important. Utilitza una empresa especialitzada en cas de que tinguis dubtes.
Font: http://www.prestashop.com/blog/
A Arrova.Cat ens encarreguem de la part tècnica per resoldre les teves necessitats. T’oferim un servei de creació i enviament de butlletins electrònics (newsletter) per poder fidelitzar els teus clients amb un resultat final professional.
Comença a fidelitzar